Skypar med Charliie,Emma och Elin!

Hellluu, sitter och skypar med lite goa tjejer! har trööök, sitter och käkar popcorn i min ensamhet, känner mig mobbad. hahaha men skit samma, gött höng som vanligt på konfan! imon blir det bara 2 lektioner i skolan, har sovmorgon till halv 11 as göött! vi ska på en sån där vägledningsgrej, på burgården (ett gymnasium för er som inte vet). asså det e sjukt hur mycket jag lääängtar till Spanien! Det var faktiskt ganska längesen som jag var där, så det blir kul! Har typ varit i spanien mer än 5 ggr skulle jag tro haha! men aja, iallafall! nu ska jag bara slappa, orkar faktiskt inte plugga nåt idag.. pluggar imon ist! hihi puuusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0