Ni e underbara!

Ååååhh vad glad jag blir, statistiken e på topp! ni e underbara! iallafall, så skypar jag med Charliie just nu, kollade på film och sånt förut. skulle egentligen gått på tonår förut men vi skippade det idag! Efter skolan drog jag och emma tillbaka till skolan för jag skulle hämta mina kakor.. hihi. sen drog vi ut! och då träffade vi elin en kort stund, sen stack jag till dansskolan, och så pratade vi om gruppen lite. sen drog jag hem! Imon blir det väl ut med vännerna en stund och sen plugga, har massa prov dom närmsta veckorna.. så ah. men nu ska jag ta och fortsätta skypa med charliie, ni får ha en fortsatt bra kväll kära läsare!!
Bild från idag! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, love u too <3

2011-10-15 @ 01:17:53
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0