Godmorgon!

Godmorgon kära människor! haha, har precis vaknat, och undra varför såhär tidigt? jo för att jag hade bestämt mig för att gå med några kompisar på deras gudtjänst, men när jag väl gick upp så kände jag att jag inte orkade, för jag ska ändå träffa dom sen och jag ska ändå gå på en annan gudtjänst ikväll. Och det här e ju den sista dagen jag får sova så här "länge" innan jag åker, vilket är imon. och vi åker typ vid 7-8 kanske? om inte tidigare. Och anledningen varför vi åker så tidigt är för att annars missar vi en hel dag i Spanien, och det vill vi ju inte! right? ;) Men iallafall, som jag sa så ska jag vara med lite vänner senare, och innan det så blir det att packa för fullt! har inte ens börjat än så det kan ju vara bra att göra haha! Sen efter jag har haft kul med tjejerna så drar jag till dansen och sen direkt till gudtjänsten.Sen blir det packa och sova!
Som ni kanske märkte, så bloggade jag inte igår. Hann liksom inte.. hehe.. Vi gick vid typ halv 11 och stod där utanför och prata tills typ 11, så ah jag gick och la mig vid typ halv 1. Men i början var det helt dött, men sen vid typ 9-10 så blev det mycket roligare! Då kom det lite mer roligt folk, och alla började dansa! Hade en grymt rolig kväll asså! Men nu måste jag dra, paaackkaaa vare ja! Puusss ♥
En bild som jag gjorde igår, skit ful, men hade as tråkigt så ah! :)

Kommentarer
Postat av: alba-cuz music is my language and dance is the way I walk

Nej jättefin ju! :)

2011-10-23 @ 21:13:59
URL: http://dansprinsessaaa.blogg.se/
Postat av: Emma - emmaaaolsson.blogg.se

älskar dig mer! Ha de toppenbra nu!! <33

2011-10-23 @ 22:19:39
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0