A broken heart is forever broken

Hej underbara läsare!
Sitter och lyssnar på go musik och slappar! Har sovmorgon imon så börjar 10! :) as göött! iallafall, var ju på Konfan förut, det var faktiskt kul! det blev mycket skratt haha! På kvällen på fredag så drar jag och tjejerna på laserdome, ska bli skoojj! det är med tonår då.. om ni undrar ;) har inte så mycket mer att säga än att jag inte kommer blogga nåt mer ikväll, så jag säger godnatt nu! Goodnight fellas! ♥

Det är bara du som saknas på bilden, då skulle allt vara perfekt. ♥
Jag skulle göra vad som helst för att få ha dig tillbaka, bara för en dag är allt jag begär.
Du betyder så sjukt mycket för mig, hoppas du har det bra i himmelen, saknar dig så.

Kommentarer
Postat av: emma

Hade du inte två bröder som är i himlen? :o <3

2011-10-07 @ 08:35:00
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0