When i see you, it's like the whole world stops

Sorry för usel bloggning! Men orkade verkligen inte plugga när jag kom hem förut, kom precis hem från konfan nu också, så nu e jag cp trött! men sitter och pluggar hehe. iallafall hade en as goo kväll på konfan, med massa gött folk! :D Skolan har väl varit som vanligt idag antar jag? haha. imon blir den väl samma fast imon är det ju 1 december, och det ser man ju fram emot!! Har sovmorgon till 10 imon också så det blir gött! har kort dag slutsr vid 2, så har bara 3 lektioner! hur grymt är inte det?! hahaha! imon drar jag väl ut med kompisar för en gång skull, har liksom suttit hemma och pluggat i en hel jävla vecka utan att gått ut med kompisar, självmord typ! haha. Har typ inget mer att skriva nu, ska fortsätta plugga, så ni får ha en fortsatt grym kväll! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0