Inköp!

Det här köpte jag förut när jag var på torget med tjejerna! En ring,earcluff och ett nagellack. Plus att jag köpte en chokladask till min pappa, för det e ju farsdag imon om ni inte visste det?! ;) Just nu sitter jag och skypar med Emilia och Charliie! Pluggade lite förut också. Ska snart gå in och ta en vaaarm dusch, och sen plugga lite till och sen gå och sova hihi ♥ Men imon ska jag träffa mina kusiner, för dom är i gbg nu. så jag äter middag hos dom också, sen drar jag mig mot torget för att ha möte med gruppen (dansen-loud),sen blir det träning, och sen mot kyrkan för gudtjänst. Så det blir fullt upp imon! plus att jag måste vråål plugga också. kuuul -.- aja, men nu måste jag duscha, ni får ha det så bra puusss!

Kommentarer
Postat av: Bexx

vart köpte du din fredom ring;)?

2011-11-13 @ 14:08:46
URL: http://bexxjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0