Hos Emilia!

Hellu! Är hos Emilia med Mona och Carro. Tina och Joanna var här förut men dom stack hem! Vi kollar på film, på "silent Hill", den e as bra, de är en skräckfilm om ni undrar:) iallafall som jag sa förut så var jag på halloween fest igår, men jag var där en timme bara för det blev kaos och sen kom polisen, så dom stängde och alla fick åka hem. Men ah, det var kul så länge det varade! Sa ju att jag skulle ladda upp bilderna, jag hållde på men sen orkade jag inte mer, men det kommer att bli del 1 & del 2 för det e mer än 100 bilder.. Men jag kanske laddar upp del 1 av bilderna sen när jag kommer hem! Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen, känner mig lite osocial.. Hehe aja, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0