Fyfan.. det värsta nånsin.

Helluu mina älsklingar!!
Ska snart titta på en mysig film med familjen!
Hade 3 lektioner idag, efter skolan stack jag hem en stund och sen
stack jag till torget med Joanna.. och på vägen dit, så hände en väääääldigt läskig sak..
Ska berätta.. Det var så här.. att när vi kom till opal, utanför en svale,
så stod det typ 4 pers.runt nåt. och vi såg inte vad det var först men
när vi kom fram, så såg vi att det var en äldre man som låg på marken,
han hade slagit i huvvet i marken på nåt sätt. så han var helt blodig..
det var jätteläskigt. fyyyyy. men ah..iallafall! så när vi vände på honom
så andades han bara lite, men inte regelbundet.
så dom ringde ambulans. men sen efter ungefär 5 minuter så slutade han andas.
alltså han var död ;o ååååh guuud det var så läskigt.. guud kan inte sluta tänka på det.
för första gången i mitt liv har jag sett en död man.. ååååh fyyyy!!! stackars han..
vet inte hur han kan ha trillat men han måste väl ha
snubblat eller nåt sånt. men ah vill inte tänka på det mer.. efter torget stack vi hem till joanna och fixade lite med kläderna till dansen! men nu ska jag se på film, puuss ♥
Har brist på bilder just nu.. Sorry :(

Kommentarer
Postat av: Joanna

<3<3<3

2011-11-25 @ 22:41:34
Postat av: Emma

nej, usch vad läskigt :o

2011-11-26 @ 01:38:24
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Emma

ah :o Det lät hemskt iaf :O

2011-11-26 @ 11:34:09
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0