Du var så jävla mycket, du är allting för mig

Men hur ska det gå när bara du finns i mitt huvud,
allt jag tänker på är dig och det vi gjorde.
Vet du hur mycket skit jag tog emot för din skull?
Vet du hur många vänner jag svikit för din skull?
Nu lever du ditt liv, och nu lever jag mitt.
Man måste ta en dag i taget, och sköta sitt.
Men jag tänker på dig varje dag, varje minut.
Jag hoppas denna saga kommer få ett lyckligt slut.
Det gör ont i mitt hjärta att vara utan dig.
Du var så jävla mycket, du är allting för mig.
Du var den jag kunde prata med när jag mådde skit.
Det är tack vare dig som jag tagit mig hit.
Alla minnen som vi skapade, har du glömt varenda en?
Jag vill bara ha tillbaks tiden med dej igen.
Vi hade ett språk, som ingen annan förstod.
När jag kolla på dig förr, så stog du och log.
Men nu när jag tittar på dig, ser du inte mig.
Du tittar förbi, som du aldrig någonsin kännt mig.
Det sårar mig, spela roll vad jag gör, du märker
inte mig, du varken ser eller hör.
Men hur ska det gå när bara du finns i mitt huvud,
allt jag tänker på är dig och det vi gjorde.
Vet du hur mycket skit jag tog emot för din skull?
Vet du hur många vänner jag svikit för din skull?
Nu lever du ditt liv, och nu lever jag mitt.
Man måste ta en dag i taget, och sköta sitt.
Men jag tänker på dig varje dag, varje minut.
Jag hoppas denna saga kommer få ett lyckligt slut.
Det gör ont i mitt hjärta att vara utan dig.
Du var så jävla mycket, du är allting för mig.
Du var den jag kunde prata med när jag mådde skit.
Det är tack vare dig som jag tagit mig hit.
Alla minnen som vi skapade, har du glömt varenda en?
Jag vill bara ha tillbaks tiden med dej igen.
Vi hade ett språk, som ingen annan förstod.
När jag kolla på dig förr, så stog du och log.
Men nu när jag tittar på dig, ser du inte mig.
Du tittar förbi, som du aldrig har kännt mig.
Det sårar mig, spela roll vad jag gör, du märker
inte mig, du varken ser eller hör.



Kommentarer
Postat av: Nathalie

SOFIJAH! <3

2011-11-24 @ 22:29:26
URL: http://nnathis.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ha en underbar fredag :D

/ http://smnmode.blogg.se

Postat av: Julia Hill

Vilken fin blogg du har! Intresserad av ett bloglovin-byte? :)

2011-11-25 @ 16:15:58
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/
Postat av: Emma

var gärna med i veckans blogg:D

2011-11-25 @ 16:43:22
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0