Den bästa filmen nånsin, helt seriöst !!!! ;o

Tror jag dog lite där.. Breaking dawn, den bästa filmen nånsin!! Var fan nära på att börja gråta.. om ni inte har sett den... SE DEN ! Den e sååååå värd !! tänker inte berätta vad som hände i filmen, för då blir det ingen överraskning för er som inte har sett den! ;) Efter filmen stack vi hem, för ingen var hungrig efter att ha ätit massa popcorn och snacks haha! Men tror att jag skippar gudstjänsten imon på morgonen, orkar inte gå på den. vill sova haha xD Får se vad jag gör imon på dan, antingen så stannar jag hemma och pluggar eller så drar jag ut med kompisar! men nu orkar jag inte blogga mer, ska ta och käka lite godis och sätta på en film tror jag :) Kyssar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0