Dagens Outfit + Facelook

God morgon alla fina läsare !
Har precis gjort mig iordning så jag e klar för skolan!
Börjar ju 10 idag, så det gött! sov till typ 8 haha. så gööött!
Har bara 3 lektioner idag, slutar vid 2 så då drar jag nog ut med
kompisar skulle jag tro? ;) Imon blir det lite shopping med joanna,
vi ska köpa kläder och saker till dansen som vi måste ha!
Och sen på kvällen blir det baka cupcakes med mamí ! :D muuums!
Och på lördag blir det myys med tjejerna ! Känner att den här helgen kommer bli grym!!
Känner att vi börjar närma oss julen lite nu, typ alla har satt upp julpynt i fönstren osv.
Längtar as mycket till julafton då man får maaasssa julklappar haha, julbord och nyår!!
Guuuud vad jag längtar! Det här har nog varit det bästa året, av dom alla!! Hoppas på att
nästa år blir ungefär lika bra!! Okej nu ska jag sluta babbla.. ni får ha det så bra så hörs vi, pussar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0