Chillin' with my dude !

Tjenarreee ! Sitter hemma hos Emma och chillar,
eller ah hon e osocial, hon sitter och spelar temple run,
som är våran drog just nu... fast mitt rekord e ju då bara 1,5 miljoner hehe..
Sämst men aja, back to irl! hade Engelska prov och matte förhör idag,
engelskan gick sådär.. kunde det mesta. på matten gick det jättebra faktiskt !
Kunde allt, så jag blev as glad hihi :D men iallafall ikväll så ska min mamma typ
ha lite gamla vänner hemma hos oss, och då vill inte jag va hemma.. hahaha!
Så då ska jag dra ut med Emma och Tina och kanske nån mer? :)
aja nu ska jag va lite social mot Emma, vilket hon inte e mot mig men skit samma!!
Ha en underbar dag mina kära läsare! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0