Måndag!

Heelluu bloggen! kikade precis ut och såg att det var solsken.. så det kommer nog bli varmt idag me! funderar på att ta shorts på mig.. Man dog ju typ igår när man var i Lisebergshallen! det var dö varmt där inne :o hahaha. men iallafall så har jag ju bara 3 lektioner idag, så jag drar nog till torget med en kompis efter skolan! Sen hem och plugga! Träningen e slut nu, så ingen träning på hela veckan förutom på onsdag, då det är coatchning och privatlektion med gruppen! Inför sm såklart! Om ni undrar hur det gick igår.. så gick det sådär.. på hiphopen så failade jag lite haha elr jag glömde av några steg, sen pardiscon gick faktiskt bra! jag kunde allt! ;) sen på mvd så gick det också sådär, det var nog där som jag glömde av mest hahaha. Har tyvärr ingen video på när vi dansar, men ni klarar er! :D Men nu ska jag göra ordning mig till skolan, pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0