Sorry...

.. för att jag inte har orkat blogga! Men nu e jag tillbaka ! ;) Har haft en rätt najs dag i skolan idag, inte så jobbig förutom att vi hade matteprov. fast de gick rätt så bra, kunde typ allt. vad händer imon? jo .. ska kanske åka till torget elr stan med mamma och så ska jag fixa i mitt rum, så att de blir klart nån gång! ;D Just nu kollar jag på tv, väntar på att Jersey shore ska börja.
Just de... ska byta header nu hihi, till en annan som ni snart får se ;)



Älskar den tröjan! Funderar på att köpa tröjan imon ;)

Puss på rumpan!<3

Kommentarer
Postat av: emma

Gud så fin tröja! <3

vilken affär finns den i ? ;)

2011-03-08 @ 16:35:27
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0