You are the only exception

When I was younger
I saw my daddy cry
And curse at the wind
He broke his own heart
And I watched
As he tried to reassemble it
And my momma swore that
She would never let herself forget
And that was the day I promised
I'd never sing of love
If it does not exist
Hellluuu there ! :D
Sitter och chattar med as goa vänner! Har haft en as goo dag! först på morgonen var jag på 2 musséeum. sen stack vi hem. sen gick jag ut en liten stund med Joanna, sen drog vi till Natta och hade vattenkrig med Natta och Ebba! as kul hahaha. Imon får jag en lååååång sovmorgon, till typ 10 HAHA(lång!:D) längre än vanligt iallafall! sen drar vi till lisse med klassen! vi e la där hela dan antar jag, skulle tro att vi e där till typ 9 på kvällen elr nåt sånt ;) hiihihi. ska dra nu, puuusss <3
Älskar dig ! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna Forsberg

Goo bild :)

allt bra med dig tjejen? <3

2011-06-07 @ 21:39:15
URL: http://johannamalindesiree.blogg.se/
Postat av: elin

Älskar dig ffett mkt också!<3

2011-06-08 @ 19:00:13
URL: http://liteomlivetsomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0