Fan vilken rolig dag igår asså!

haha ah rubriken säger sitt. vi  hade en as rolig dag på Liseberg igår! Vi åkte nästan allt :) jag och Kajsa åkte kanonen för första gången, 2 ggr också :o haha. men när jag kom hem mådde jag typ jätteilla för jag hade typ åkt massa såna snurr saker. och imorrse när jag gick upp var jag nära på att svimma, var as snurrig :o  så jag ska inte vara med på alla saker dom ska göra på tippen idag, men jag och kajsa ska titta på. men vi hörs ikväll! puss!
Jag och söta Tina! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna Linnea Sandersson

Haha, jupp! :D

2011-06-09 @ 13:29:15
URL: http://anniebest.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, yes, jag ska flytta till Guldheden inne i stan! En halvtimma här ifrån ungefär :D Hos mamma då!

2011-06-09 @ 17:45:48
Postat av: Emma

haha stackarn, åkte du atmosfear igår? <3

2011-06-09 @ 18:07:11
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0