Underbar dag, i ösregn! :D

hahahaha.. har precis tagit en varmt dusch och ätit. kom hem från sisjön vid ungefär 6-7? kommer inte ihåg haha. men iallafall, först så åkte jag med charliie till torget och mötte upp Joanna och Emma, och då köpte vi present till Elin. sen gick vi till mc och käka lite, haha tjocka e vi! :D sen mötte vi upp dom andra och åkte till sisjön. de va faktiskt väldigt varmt i vattnet, så jag badade. sen när vi hade gått upp så satte vi oss och åt jordgubbar med grädde och nutella. sen satte vi oss i en ring och sjöng för Elin och gav henne presenter, haha. hoppas du blev glad för presenterna! Love you! ♥ sen när vi skulle dra hem, så började det helt plötsligt ösregna så vi var helt pisseblöta när vi gick på bussen hahaha! men ah.. så det var min underbara dag! Har tyvärr inga bilder just nu.. men dom kommer snart!
Från iförrgår ;)

Kommentarer
Postat av: elin

Jaaa jag blev jääätteglaaad!

LOVE ER ALLA <33

2011-07-05 @ 21:45:56
URL: http://liteomlivetsomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0