Shopping :D

Hej kära läsare!
Har precis kommit hem, har varit o shoppat lite med mamma. Orkar inte lägga upp vad jag köpte.. haha. Om ungefär 3 timmar drar jag till Frida och firar henne, eftersom hon fyllde år förra veckan! Igår var jag med Emma, carro och Helena. Först kom Emma hit och då bakade vi kladdkaka som blev helt fail. vi hade liksom haft inne den i 1 timma, och den var liksom fortfarande helt kladdig, den typ rann när vi tog ut den. så vi fick äta den ändå haha. sen kom Helena och carro och då kollade vi på Harry potter del 1. fast ingen direkt kollade på den hahaha! så ah.. de va min dag igår! Men nu ska jag äta lite, ha de bra puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, grym kaka blev de ;)

2011-07-16 @ 15:13:05
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Emma

therese! Du måste visa de du köpte!

Jag vill se (a)

2011-07-17 @ 12:19:56
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0