Home

Godmorgon kära bloggläsare!
Förlåt för jääääätttee dålig uppdatering, men kom hem vid ungefär 8 igår. och då var jag jättetrött så jag orkade inte blogga. har ju som sagt varit i Falkenberg med familjen i några dagar, så drf har jag inte bloggat. men nu e jag tillbaks! :D Lägger in det jag shoppade igår, i nästa inlägg!
Idag drar jag ut med Elin och Emma en stund, kanske drar och kollar på gothia? :) iallafall, så får jag träffa min älskade Elin idag, har saknat dig jättemycket!!! ♥ gjorde en ny header åt henne igår, blev faktiskt väldigt nöjd! såg att hon hade gjort ett gulligt inlägg om mig i förrgår, haha älskar dig bästavän, bäst e du! ♥ gå in HÄR för att se inlägget!
Älskar er! ♥

Kommentarer
Postat av: emma

Älskar dig mer min stjärna! <3

2011-07-22 @ 10:36:10
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
Postat av: elin

Älskar dej mest av allt<3

2011-07-22 @ 12:12:16
URL: http://liteomlivetsomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0