Märkt att jag har ny header? :D

haha ville ändra, så tog bara nån ;) Sitter och pluggar o fixar lite bilder. Var ju i stan idag med Emmy ♥, vi var typ där i 2 timmar ungefär, sen stack vi hem. Fick inte med mig nåt men hittade några saker som jag tyckte mkt om! :D haha funderar på att köpa det faktiskt, men får se! E ju lite pank just nu så får se om mamma skulle vilja köpa det åt mig, hihi. Men iallfall! Imon blir det skola som vanligt, Emmy och vanja kommer och besöker en liten stund, sen kanske Anahita kommer också! :D Så det blir skoj! sen e det ju dans på kvällen också, och sen fredagsmys med familjen ♥
Puss & Kram ♥
jag just nu ;)

Kommentarer
Postat av: MADDES

idag har jag varit på praktiken.Vad händer hos dig ikväll?

2011-02-25 @ 17:15:49
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- önskar dig en trevlig helg :)!

2011-02-26 @ 12:07:02
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0