As rolig dag!

hahahaha ah, rubriken säger allt! Har bara haft 3 lektioner idag. på gympan spelade vi badminton, de va as kul! :D jag, joanna och mona klassade ut alla! :D HAHAHA !  ah efter skolan åkte jag direkt till torget med Joanna, Emilia och Katrin. Sen hem i typ 1 timma sen till gick jag till Emmy, vi skulle ta bussen till torget och sen till dansen. Men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, haha. Först missade vi typ 90 bussen, så då gick vi till åkerberget och då missade vi 94: an, vi var precis där när den åkte haha -.-. Fast vi tog ju såklart nästa buss! haha :D När vi väl kom till torget mötte vi Joanna och gick till mc o åt. Sen fick vi springa för att hinna till dansen, hahahaha. Taggar fredag, Emmy och Vanja har studiedag så dom ska komma till våran skola :) men måste dra nu, puss! <3

Kommentarer
Postat av: jennifer eriksson

SV; hahahhahahahhaa, har ont i min panna :) <3

2011-02-21 @ 21:30:02
URL: http://jennifergbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0