Om du ska hata mig, hata mig för den jag är och inte för den du tror jag är

Skit i rubriken, skrev bara nåt.

Men hej iallafall! OCh förlåt för att jag inte har bloggat på hela dan.. igen.. trodde jag hade gjort det, men glömde det imorrse.. Men iallafall, kom precis hem, va hos Joanna. vi hade as kul HAHA vi dog av skratt. först var vi på torget och fixa saker till dansen, vi är helt klara nu!! :D sen stack vi hem till henne och gjorde klart allt det, och hade det kul som vanligt! vi nördade temple run.. som vanligt.. HAHAHA. vi e typ helt beroende av det nu.. men vem e inte liksom?! ;) tror jag ska gå och lägga mig om en stund, är as trött.. märkte det förut, kunde inte sluta skratta.. hehe. och ska upp tidigt imon också, ska till tandläkarn, bajjss på det! drar till skolan sen efter det! sen blir det la chill med kompisar i guess? pussss ♥
konstig bild.. hahaha!

Kommentarer
Postat av: marina

sv. tack så mycket :) blir så glad.

trevligt :) jag svarar på lite kommentarer :)

2011-12-08 @ 21:44:42
URL: http://marinapalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0