it's so hard to forget someone who gave you so much to remember

Godkväll alla läsare! fortfarande uppe? hoppas det! klockan är ju bara 11! Förlåt för att jag inte har bloggat på heeela dan. men jag har verkligen inte hunnit, hann aldrig blogga imorse.. gjorde mig iordning på en kvart, typ snabbaste nånsin, och sen drog jag till min kusin och var där en liten stund, sen stack jag och mamma till 421 och kollade runt lite, men jag hittade inget. och sen på kvällen så stack jag ut med Joanna,Emilia och Ebba! Vi såg på film, kommer inte ihåg vad den hette men det var en skräck/komedi iallafall! :D den var jättebra faktiskt! och nu har jag precis kollat på en mysig film, med massa godsaker till hihi! älskar lördagar! den bästa dan i veckan. har inte riktigt planerat morgondagen än men det blir väl att vara med kompisar och plugga i guess! göttans!! ♥ Nu har jag typ inget mer att skriva förutom, Godnatt! Ska inte gå och lägga mig än men jag kommer inte blogga mer ikväll, så jag säger godnatt nu haha pussar!! ♥
ett ord: Underbar.

Kommentarer
Postat av: Jennifer Eriksson

Titta gärna in på min nya blogg.

Kram!

2011-12-04 @ 06:22:31
URL: http://www.jeennifereriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0