Dag 21, 22, 23, 24, 25 & 26 på samma gång!

Har missat att lägga in 30 dagar/bilder ... så jag lägger in 6 st nu! :)

Dag 21. Tre saker som finns i mitt rum


Maciiiie :)

OnePiece

Ljusgrej :)

Dag 22. Fem grymma låtar
(Orkar inte länka dom)

Fight for you - Jason Derulo
Mistletoe - Justin Bieber
Domino - Jessie J
In your head - Mohombi
What makes you beautiful - One Direction

Dag 23. En sång som får mig att gråta.

Finns egentligen ingen som får mig att gråta men isåfall,
Down to earth - Justin Bieber

Dag 24. En bild på mig och en kompis
Eftersom jag inte bara kunde välja en kompis så tog jag en på alla :)


Har inte en bild på exakt alla men här e några av dom! :)

Dag 25. Någonting som jag vill göra just i denna sekund.
Just nu vill jag till stan.. haha :D

Dag 26. Någon jag saknar väldigt mycket.


Helena :( <33







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0