5 st nu!

Dag 10. Två saker jag inte skulle klara mig utan.



Facebook och min kära mobil..
och så klart min familj och mina vänner !! ♥

Dag 11. En bild som är från när jag var liten.


haha jätteful bild, men skit samma! :)

Dag 12. 10 saker som ni kanske inte visste om mig.
Hatar att skriva sånna här, kommer aldrig på vad jag ska skriva haha, men aja.

1. För några årsen gick jag i handboll
2. Jag är allergisk mot choklad som jag redan sagt en gång tidigare hehe
3. Jag har gått i dans sedan jag var 6 år
4. Godis är det bästa jag vet xD
5. Jag är väldigt envis när det gäller att låna ut min mobil, t.ex om nån kompis vill spela på den
6. jag älskar att fotografera, vilket ni redan visste menmen.. :)
7. Jag har bara varit riktigt kär 1 en gång.
8. Jag har aldrig skolkat nån gång i hela mitt liv hahaha.
9. Jag älskar att kolla på skräckfilmer
10. Jag gillar inte JB lika mycket längre, som jag gjorde förut
Det här blev jäääätte fail.. men strunt samma, kom inte på vad jag
skulle skriva så jag bara skrev nåt!
Dag 13. En sak jag önskar jag fick uppleva igen.

Gran Canaria ♥


Dag 14. Din profilbild på facebook.



Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Följer dig nu, säg till när du lagt till mig :)

2011-12-19 @ 19:11:23
URL: http://lydins.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, du är inte envis! Jag gör bara min speciella "ledsna" min och jag får den direkt :D

2011-12-19 @ 19:16:26
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0