wonderful days ♥

Heeyy, e hemma nu! har varit i stan med mamma en liten stund. skulle kolla om jag hittade nån fin klänning till min födelsedag, och det gjorde jag! tog en liten sväng till OnePiece affären också, provade en sån där OnePiece med usa- flaggan på. Har ju sagt att jag vill ha en sån jättelänge! så hoppas att jag får nån, och dessutom så satt den perfekt! hihi :D hade en underbar tjejkväll/sleepover igår/idag :) vi var ute till typ 11 sen stack vi hem, och skypa med killarna till typ 2. sen la vi oss typ vid 3 haha! och vi vaknade vid ungefär 9-10, nåt sånt. fast vi gick upp och åt frukost vid 2-3. hahahaha vi e såå slappa!! sen kolla vi på massa filmer o ah snackade! men aja, har inte riktigt några planer inför imorgon.. kanske drar till torget med nån kompis och checkar in den nya delen! elr så e jag bara hemma och slappar, vi får se! puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: Emma

OMG, snyggt!! ;o <3

2011-04-21 @ 23:36:50
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Emma

va så lite !! <3

Åh, vill göra något..har tråkigt! ;O <3

2011-04-22 @ 11:13:41
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0