Taaack för en underbar födelsedag cheyer! :D

E hemma nu, sitter och lyssnar på musik :) har haft en underbar födelsedag idag med mina cheyer, ni e bäst love uu !!! <3 Taack ännu en gång för alla gratulationer! ni e underbara! jag menar 121 kommentarer! :o :D hahaha ♥ iallafall först kom Joanna,Carro och Emma, så vi typ hade kul som vanligt och åt o så.. sen stack vi till opal :D Man kan inte få en bättre födelsedag ! ♥♥ Imon ska jag först va med Elin,charliie och Emma och sen ha släkt kalas! Lägger in bilderna på dagen ikväll elr imon, och på sakerna jag fick också ;)
Här får ni en söt bild på mig o min älskling!:

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar dig Tessan, hoppas du får en fortsatt bra födelsedag!! :D <3

2011-04-24 @ 20:38:39
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0