Pojken i randig pyjamas

Hej kära läsare. Har precis tittat klart på "Pojken i randig pyjamas", den är otroligt bra men sorglig :( <3 har varit med natta idag, vi stack in till stan och mötte upp en tjej som hon skulle få några kläder av. sen stack vi hem till nattas crib! imon ska jag först till dansen, sen åker jag till torget med mamma och fixar comviq. sen ska jag städa mitt rum och slappa :) orkar inte blogga mer nu, puss!
Bjuder på en ganska gammal bild, på mig,Katrin och Joanna :)
Älskar bilden, älskar tjejerna! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

klart vi är älskling! (L)

Åh, den är så sorglig den filmen :(

2011-04-17 @ 13:38:55
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0