hahahaha ni e bääst!

heelluu! sitter och chattar med underbara kompisar, och chillar. åt jordgubbar doppade i smält choklad för en stund sen, såå jävla gott! guuuud va längesen de va man åt jordgubbar! :o carro och emma busringde mig vid typ 4 idag, och ville att jag skulle komma ut. så då gjorde jag de! haha carro bara så du vet, du e såå dålig på att busringa!! HAHAHAHAHA :D iallafall har varit med dom från 4 till typ kl 7! imon blir det baka som gäller! och göra iordning för min födelsedag. Sen på min födelsedag (söndag) så kommer Emma och Carro hit :) sen på måndagen så ska jag vara med Emma,charliie och Elin en liten stund. sen kommer släkten och firar mig hihi! så jag skippar dansen då.. ;) sen på tisdag blir det skola igen :( vill vara ledig en vecka till!!! :( men aja, jag får la stå ut .. men ska snart lägga mig e lite trött. Pussar! (blogg.se dampar så det går inte att lägga in nån bild,sorry :/ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0