everything matters, no matter how small or how big it is!

heeeyy sunshines! har varit ute i den underbara solen en stund! vaknade 8 idag, för att jag skulle ju till flygplatsen och säga hejdå till min kära bror som ska till New york! hoppas han tar med sig nåt fint till min födelsedag, hihi (aa. Ska snart dra till Ida en stund, saknar henne så sjukt mycket! Imon blir det sleepover hos Nathalie, med tjejerna! vi ska la dra ut en stund och bara ha kul! imon vet jag inte vad vi hittar på.. kanske drar till triumf och köper glass elr nåt ;) har ingen aning vad jag ska göra på fredag faktiskt.. haha men får la hitta på nåt elr bara ta de lugnt! men ni får ha det så bra babes! kyssar!! <3
Gamla sommarbilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0