Skola → Dansen

Om ungefär 1 timma ska jag till skolan, vi börjar 9.10.
haha igår såg jag på "Mamma mia" ävern om jag har sett den tusen gånger typ.
Iallafall idag så slutar vi tidigt och de är därför jag älskar måndagar!
Har bara 3 lektioner! :D Vi ska ha spanska förhör idag så dom som ska till Råddehult
idag som går i våran spanska har tur!
Fast jag kan typ redan alla glosor.. asså de är 4 papper!! :o 
Kankse inte kommer kunna alla men några iallafall... ;)
Sen blir de dans för mig! Mvd! :D De gillar vi ! haha :D

haha vill ni veta en sak? .. Jag känner en som är med i kristdemokraterna hahaha :D
elr vi har varit grannar så jag känner han.. ;D
Hade bara lust att säga de.. ;p

Tänkte att ni ville ha Dagens outfit!?
Iallafall här kommer den!



Där har ni den! Hoppas ni e nöjda! :D

Pussssss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0