MTV ♥

Tjenaaa :D


Just nu kollar jag på push push-kate deluna ft akon på MTV :D
Har jag sagt hur mycket jag älskar MTV ? iallafall de gör jag!
Sorry kan inte ta kort på min outfit just nu, min kamera har
inget batteri :( men tar kanske kort sen efter skolan.
Efter jag har varit på torget då :)
För jag ska till torget med Joanna och Katrin och göra lite grejor :D
Imon blir de Kajsas fest :D Får se vad jag ska ha på mig..
har inte riktigt bestämt mig än.
haha Typ fajtas med vanja och massa på fiskebäcksskolan om att
önne e bättre än fiske! :D och de är den! hahah
jaja men alla vet ju att önne e BÄST!! :D
Vi har lixom 800 elever och fiske har cirka 500 elever! :D

xoxo Tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0