Idrrooootttt ♥

Heelluu .. är hemma nu. Vi hade vikarie på spanskan så vi hade inte
nått prov men asså hon sa att vi inte ens behövde jobba med spanska
utan att vi fick jobba med typ matte m.m .. hahah
På idrotten hade vi skit kul!  asså de va bara våran klass för dom andra dansade..
Först skulle man typ ha en sån där typ grej.. hahah vet inte vad den heter men
iallafall så satte vi 2 madrasser i mellan den och så skulle alla i klassen hoppa över
och så gick de på tid det bästa vi fick var 41 sekunder.. haha de tog ganska lång tid men ändå
så vi gjorde de ganska många gånger... Sen så gjorde vi en annan grej när man hade massa
redskap och så skulle man gå på dom, man fick inte nudda golvet,en skulle ha en ögonbindel
och en skulle balansera en boll på ett pingisrack. Det var skit kul! Min grupp vann på den sista grejen! :D
hahahhahah skulle vilja göra de nästa gång också!

Har hittat några jeans/leggings i en affär som jag ska fråga mamma om jag får köpa,
dom är jätte snygga! ;D

Om ungefär 2 timmar ska jag till dansen (MVD).
Så jag måste snart äta nåt litet...

Pussssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0