Typ inget att gö ... ;/

Tjenaaaa !

Bakade kladdkaka (glömde ta bild,hihi) så mormor,morfar, pia och Frida kom
o fika en liten stund, jag typ satt o pilla med mammas nya experia hela tiden.
Den e as grym! vill ha en sån nu haha :D
har fortfarande as ont i min arm.. mamma tror att den är bruten men dom sa ju
att den inte va de men jag vet inte riktigt vad jag ska tro för den e typ helt skev!
haha men om de inte blir bättre så får vi la åka tillbaka...
E nog inte me på gympan o dansen imon, tur att vi bara har 3 lektioner imon!!
Måste vänja mig lite med att bara kunna använda en hand! :/
Och de e seeegggttt !
plus att vi ska ha spanska förhör imon så jag måste typ kunna skriva mkt..
men aja ...
Ska plugga lite så jag kan allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0