hahaha as kul igår!

God morgon! ♥

Har precis gjort mig iordning lite..
ska snart äta sen ska jag till skolan.
Vi ska ha gympa ida och jag orkar verkligen inte de för vi ska dansa.. 
Brukar vanligtvis vilja dansa men ida orkar jag inte de! :/
Men aja .. de går la bra <3

Eftersom jag inte hann blogga igår för de blev för sent så berättar jag lite nu!

Först va jag me carro o hennes lillasyster,sen kom Emma o sen Katrin.
Sen köpte vi typ lite godis haha. Sen skulle vi överraska Joanna för hon fyllde
ju år igår, vi hitta en ballong som satt på en gunga haha så vi tog den, sen så skulle
vi typ möta henne vid en tunnel och vi gick upp över den så hon inte skulle se
oss haha.Och så skulle emma släppa ner ballongen när hon kom. hahahha Men
typ precis när hon kom så spängdes ballongen hahaha :/ Helt fail haha men vi
klara oss ändå.Hahaha sen sjöng vi "födelsedagssången" fast på spanska så hon
fatta ingenting hahah :D de kanske inte låter så kul men de va de!
Sen gick vi hem till joanna o titta på "scary movie" haha den va inte så läskig haha
o sen va klockan typ 7 så alla gick hem.
jag satt me läxorna en stund tills "Rallybrudar" började haha ;D
Så jag kolla på den sen la jag mig <3

outfiten igår :





Pussar ♥♥ ;*



Kommentarer
Postat av: Emma olsson <3

hahah, det var askul! :D <3



och det var verkligen inte meningen att göra sönder ballongen ! ;d <3



jag skulle bara hålla den med något(: <3

2010-10-20 @ 17:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0