Tisdag

Godmorning everybody! Vaknade för 1 timme sen, och har gjort mig iording så jag är typ klar.
Idag har vi dom tråkigaste ämnena i veckan typ.. engelska,svenska,matte & so liksom !
Efter skolan är jag väl med kompisar eller hemma o pluggar elr nåt..
Så inte så mycket att berätta om denna morgon, men de kommer säkert mer sen när jag kommer hem.
Hade ju träningsvärk igår o den har gått bort nu så jag är glad haha =)
Just nu tittar jag på MTV på EMA`S 2010 ganska bra artister faktiskt 
Fast inte så många man känner igen haha :D

Omg DE SNÖAR UTE !! JAAAAAAAAA :D :D

Sa ju att jag skulle lägga in dans-outfiten hann inte för de blev så sent så lägger 
in den nu istället!




Pusssss ♥

 

 

Kommentarer
Postat av: Emma Olsson

Jättefin! <3<3<3

2010-11-09 @ 17:05:40
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0