Kusinerna igår ;D

Tjaaaaa ;D Var hos Frida igår med kusinerna,hade roligt o såg på Idol haha.
Älskar er, ni e bäst ! ♥



Och om ni undrar så pekar jag inte fuck you haha ..

Dagens outfit :



Om ungefär 10 min ska jag dra till Joanna, vi ska träna inför imon då
dans tävlingen är. Är ganska nervös .. men de går nog över!
Sen vid kl.15.00 ska vi till opal tar spårvagnen till torget m.m.
sen åker vi till bergakungen för att se på bio med tjejerna.
vi ska se på Jackass min kusin såg den igår på premiären och sa att
den var ganska bra så de får vi hoppas på! ;D
Bloggar mer när jag kommer hem .. Pussss ♥

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Åh tack så mycket för din fina kommentar. Hoppas du får en jätte fin kväll! KRAM

2010-11-06 @ 17:04:37
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0