Godmorning !

Godmorgon ! Hur mår ni? själv mår jag väldigt bra! Vaknade för en stund sen, har precis ätit frukost.
Frida ska precis gå in o duscha så jag kan vara inne på datan lite så länge.
Sitter i Fridas säng o käkar godis just nu haha. E väl här en stund till sen ska jag åka hem på nått
sätt haha så jag får väl hitta på nått när jag kommer hem.
Det blir nog ingen extra träning imon, jag åker till ullared istället, så får jag träna hemma med Joanna istället!
Vet inte ens om  jag kommer kunna tävla nu eftersom min arm fortfarande inte är riktigt bra än....
Just de Floriiiisss kommer hem idag! har saknat henne <3
Hoppas hon hade de bra i Egypten! Vill också åka dit, vill till värmen!
Ne nu ska jag ta o klä på mig o fixa mig lite! <3<3




Puss <3

Kommentarer
Postat av: Terese

Jodå det är bara bra. :)

Va gör du då?

2010-11-02 @ 11:58:13
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0