Back home...

Back home again !  kom hem för nån timme sen från att ha varit hos mormor eftersom
jag glömde nycklarna hemma igår så jag kunde inte komma hem idag.
så jag fick vara med mina kusiner hos mormor istället!
Bea o Jocke kommer snart o då ska vi äta cheesecake,som jag har längtat efter!
Fick ingen igår nämligen! så då blir de en nu istället! Kanske tar ett litet kort sen.
Imon blir de ullared e rätt taggad! haha hoppas inte att vi får stå i kö i 4 timmar bara!
så vi får gå upp tidigt! kanske e med Emma,Carro o Joanna imon om jag hinner! ♥♥



så ser Dagens Outfit ut! Kommentera sötnosar,

Puss o Kram ♥♥




Kommentarer
Postat av: emma olsson

Så himla söööt,snygg och vacker<3<3

2010-11-03 @ 21:34:52
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0