Söndag ♥

Heeej alla Fina Bloggare !

Ska berätta lite om gårdagen :)
Först så sov ju Kajsa över hos mig :)
Det var jätte kul ! Vi typ somna kl.00 hahah
Vi typ chattade med Joanna o Emilia :D
Jag och Kajsa typ såg på film och typ proppa i oss
massa chips :D hahaha :love:
Sen vaknade vi typ kl.09.

Sen ungefär kl.12 så skulle jag åka till Liseberg med Emmy ♥
Så vi tog typ 50 bussen till Gustav adolfs torg (staving) :S
Sen tog vi 5:an direkt till liseberg ;)
Sen så åkte vi typ uppskutet m.m ;D Det var skit kul!
Sen så åt vi på Burger King.
Emmy vann massa saker haha :D ;) ♥

Sen efter det så tog vi bussen hem... och gick till ifväster en liten stund
och vi åt våfflor :) mums :love:   hahaha

Jaa.. det var väl typ allt som hände igår :D

Idag vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra :/
Jag ska ialla fall plugga till proven.. och sen ikväll typ kl.16 så ska
vi till min mormor eftersom det är Morsdag... :D

Hej dåå :D pözz o kram!! lskardejj (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0