Skola<33

Hello God morning!<3

Just nu sitter jag i min säng har typ precis
vaknat.
Vi har sovmorgon till kl.09.00 idag :D
Dagens outfit kanske kommer sen.. :D Jag ska ha typ shorts och nåt linne :)
Har bara 4 lektioner idag.. Först har vi biologi... Svenska och vi ska ha prov då :(
Men jag kan allt :D
Sen har vi bamba..Matte...Idrott <3 Sen efter skolan vet jag inte vad jag ska göra :/
Jag måste sola mina vita ben iallafall :) hahaha <3

Hej dåå :) Pözz o Kram <3<3



                Okej vad tycker ni?? ska jag ha denna som header? :D Skriv vad ni tycker!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Ha den vetja ;)

2010-05-24 @ 07:48:33
URL: http://jjoanna.devote.se
Postat av: Tessan

haha okej :)

2010-05-24 @ 17:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0