Onsdag <3

HejHej !! ♥

Ledsen att jag inte har varit uppdaterad på
länge men nu är jag tillbaka :)

Idag började vi kl. 8 och vi hade EA idag.
På rasten gick vi och köpte lite godis :P mums :)
sen hade vi engelska prov.. och det gick faktiskt jätte bra :)
sen hade vi idrott och då sprang vi slingan :( det var tråkigt men men... :)
Vi fick sluta lite tidigare idag :)
Sen gick jag hem och plugga och sen åkte jag och handlade lite.
Idag har jag typ bara suttit och pillat i Joanna och Monas hår på EA:n haha :D
Jag gjorde massa flätor :P haha <3
Hade typ inget att göra .. :)
så nu sitter jag här och kollar lite bloggar och är inne på facebook :)
Ska se på" Anna anka söker assistent" och "Fuskbyggarna " ikväll :D
aa  det är typ allt jag har gjort idag :) <3



Ha de såå bra!!!

Hej dåå :) pözz o kram ♥ ses! lskardejj (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0