Trött!!<3

Heello ! :D

Ska berätta lite om gårdagen + dagen ;D

På kvällen igår så åkte vi in till stan för jag och min kusin skulle kolla på bio.
Sen så i salongen såg/träffade jag Joanna,murat,ali,kajsa,helena,emma där,
sen innan filmen började så var det typ att man skulle svara på frågor och så skulle
man ställa sig upp om man kunde svaret... och Kajsa ställde sig upp och svarade på
en fråga och hon vann 2 gratis biljetter! :D hahahaha ;D
Sen så träffade jag dom där ute efter bio:n.

Idag då så ska jag på utflykt typ vi ska åka till ruddalen och göra sammarbetsövningar
på fotbollsplanen som e där.
Sen så slutar vi typ kl.14 och åker hem<3

          Bjuder på denna vakcra bild haha ♥ ;D


hejdåå <3 Puss o Kram ♥ lskardejj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0