Skolavslutning <3

Halloj! <3 ;)

Idag så var det ju skolavslutning.. Det var skit kul!
Först så var vi i klassrummet och så fick vi ett kuvert
med godis och ett papper i :love: hahaha
Sen så fick vi gå ut och titta på dom som var uppe
på scenen, och så gick vi runt lite.
Alla som uppträdde var jätte bra! :D
och alla klänningarna var också jätte fina!
Sen så gick vi (Jag, Katrin, Joanna,Emilia och Mona) runt
och gav lärarna (som vi har i ämnen) gula rosor :D
Och Inger fick en stor bukett blommor :D<3

Sen efter skolavslutningen så gick jag hem med mina kusiner
och åt tårta och satt och pratade :D

Har haft en underbar dag!! :D ♥ ♥

Här kommer bilder från idag! :D


               Joanna & Emilia


       Carro, Joanna, Emilia & Katrin





Lånade den av Emma ;D 

 


            Tijan sjöng (Lånad av Emma)

Puss o Kram ♥ lskardejj

Kommentarer
Postat av: tatiana

hejhej fin blogg :D besök gärna min ! :) <3

2010-06-15 @ 18:42:31
URL: http://tatianakarlsson.blogg.se/
Postat av: Therese

HejHej :D Tack så mkt! Din blogg är också jätte fin! :)<3

2010-06-15 @ 18:58:37
URL: http://lskardejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0