Tjaaaaa <3

har precis varit hos min faster o firat lite efterjul med släkten hihi.
Min kusin Markus har en tjej som e från Tyskland, fick träffa henne för
första gången, idag! Hon va jättesnäll o sööt. Vi fick prata engelska med henne
haha de va as kul! men hon förstod ju ganska mycket svenska!
Trodde typ inte hon skulle förstå ett ord men de gjorde hon! ;o =)
Det va supermysigt! fick jättegod mat! :D o de e ju det viktigaste! hahaha
Imon blir det nog kompisarna .. Emmy kunde inte imon och inte jag heller
på kvällen då hihi.. för då ska jag till min mormor o morfar o träffa kusinerna.
Sen på Måndag så e jag med Joanna o säkert dom andra.. =)
Just de .. imon ska vi sätta upp min nya tv, längtar ! ska ta kort på alla kläderna
jag fick sen .. <3 för jag visade ju  inte alla..

Här e dagens outfit :




Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0